På hemmaplan

jaha, återigen hemmaplan.. tråkigt men sant, skulle lätt kunna ha stannat i 2 veckor till.. eller ja, iaf en vecka till. Denna vecka har varit grym och det har verkligen hänt en hel del grejer. vad har inte hänt liksom?  Party hela veckan, strålande väder, topp-sällskap och sist men inte minst en skidtur på det.. jag har haft det grymt och ångrar inte ett dugg, så himla kul! Oooooch jag hoppas verkligen ni andra tycker detsamma.

Branäs 2011, är ni på? JAG TAGGAR REDAN NU :-D

som jag sa, det har varit GRYMT och ett stort jävla tack till gänget att ni är som ni är och att ni var med och gjorde denna vecka! :-)


- de finfina orden är såklart av ingen annan än;

FELICIA

Kommentarer
Postat av: joss

eh ja? nästa år är jag med era fuckface

2010-03-09 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0