den stora dagen!

tjenna!
nu är den stora dagen D här, sitter hemma i köket just nu har sprungit upp och ner och fram och tillbaka i hela lägenheten hela morgonen för att se så jag inte glömt något. men nu är jag äntligen klar och sitter nu här och bara väntar på att jack, pontus, ida och sofia ska komma och hämta mig. vi har planerat att komma iväg runt halv 12 - 12 någon gång från grums.

det är mycket som ska fixas kvar, de ska hämta upp mig, sen ska vi vidare ner till malin för att packa iordning bilarna, sen vidare mot bergvik för att fixa den sista alkoholen, lite fler ärenden i stan och sen är vi nog äntligen påväg mot branäs.

jag tror att vi kommer att få ett toppen weekend tsm, FAAN VA JAG ÄT TAGGAD NU!!

vi har även ett födelsedagsbarn med oss idag, världens bästa Sofia fyller nämligen 18 år idag så det blir ett hejdundrande till firande ikväll kan jag lova..
ett stort grattis till dig Sofia :) <3

// louise

Kommentarer
Postat av: monica

Ha en superkul resa och ett stort grattis till sofia kram till er alla !

2010-03-04 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0